Näytä kaikki

Katso englanninkielisestä versiosta virallisena versiona.Palata

France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Czech(Čeština) Luxembourg(Lëtzebuergesch) Netherlands(Nederland) Iceland(íslenska) Hungarian(Magyarország) Spain(español) Portugal(Português) Turkey(Türk dili) Bulgaria(Български език) Ukraine(Україна) Greece(Ελλάδα) Israel(עִבְרִית) Sweden(Svenska) Finland(Svenska) Finland(Suomi) Romania(românesc) Moldova(românesc) Slovakia(Slovenská) Denmark(Dansk) Slovenia(Slovenija) Slovenia(Hrvatska) Croatia(Hrvatska) Serbia(Hrvatska) Montenegro(Hrvatska) Bosnia and Herzegovina(Hrvatska) Lithuania(lietuvių) Spain(Português) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English) Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Vietnam(Tiếng Việt) Philippines(Pilipino) United Arab Emirates(العربية) Iran(فارسی) Tajikistan(فارسی) India(हिंदी) Madagascar(malaɡasʲ) New Zealand(Maori) Brazil(Português) Angola(Português) Mozambique(Português) United States(English) Canada(English) Haiti(Ayiti) Mexico(español)
KotiPalautus

Palautus

Maksun palautus

Palautukset hyväksytään yleensä 30 päivän kuluessa paketin päivämäärästä.
Ota yhteyttä tukitiimiin mahdollisista ongelmista heti, kun saat paketit sisältävät, mutta eivät rajoittuen alla oleviin syihin:

Ei saanut pakettia normaalisti

Kyllä, takaamme hyvityksen tai tilauksen uudelleen, jos et ole saanut pakettia tavallisten toimituspäivien ulkopuolelle, paitsi tapaus, jonka asiakas ottaa vastuun epäonnistuneesta toimituksesta, kuten virheellisen lähetysosoitteen tarjoaminen, ei voi suorittaa tullilastustaAsiakkaan syyn vuoksi jne.

Huomautus: Jos seuraavat kysymykset ilmenee:
Äärimmäinen sää, postiviive, tullin selvitys, paikallinen mielenosoitus jne. Tässä tapauksessa emme kykene takaamaan oikea-aikainen toimitus, mutta yritämme parhaamme tukea sinua, kiitos.

Jotkut esineet puuttuvat lähetyksestäni

Ensin tarkista, että olet saanut kaikki tilaukseesi liittyvät ruudut.Tyhjennä sitten jokainen saamasi laatikko, joskus pienet osat jäävät kiinni rakoihin tai pakkausmateriaaliin.Jos et vieläkään löydä tuotetta, lähetä sähköpostia asiakaspalvelulle heti.Sisällytä kuvaus puuttuvista määristä ja kuvista koko paketista.Siirrämme ne varastoomme tarkistamaan Monitor -tietueet ja pakkauskuvien tietueet.

Askeleet:
  1. Lähetä sähköposti tukiryhmälle valtuutusta varten.
  2. Tarkistamme ja tarkistamme ongelmat.
  3. Tarjoa ratkaisuja asiakaskoteloon tapauksen mukaan.

Palata

Palauttamalla tuotteet Allelco: een asiakas todistaa, että tuotteet on ostettu Allelco: lta, eikä toiselta toimittajalta, jakelijalta tai muilta tuotteisiin ole olleet osassa samoja tuotteita.Palautuksen tulisi olla alkuperäisessä pakkauksessa ja käyttämättömässä kunnossa (paitsi viallinen).ESD- tai kosteusherkkiä tuotteita ei tule avata paitsi valvotuissa olosuhteissa.Yleiset säännöt:
  • Palautukset hyväksytään yleensä 365 päivän kuluessa toimituksen päivämäärästä.
  • Kun asiakas pyytää palautusta "ei-alkuperäisistä/väärennöksistä/laatuongelmista", yrityksemme tunnustamasta kolmannen osapuolen arvovaltaisesta organisaatiosta vaaditaan palautukseen ja vaihtoon.
0 RFQ
Ostoskärry (0 Items)
Se on tyhjä.
Vertaa luettelo (0 Items)
Se on tyhjä.
Palaute

Palauttellasi on merkitystä!Allelco: ssä arvostamme käyttökokemusta ja pyrimme parantamaan sitä jatkuvasti.
Ole hyvä ja jaa kommenttisi kanssamme palautteen kautta, ja vastaamme nopeasti.
Kiitos, että valitsit Allelco.

Kohde
Sähköposti
Kommentit
Captcha
Vedä tai napsauta Voit ladata tiedoston
Lataa tiedosto
Tyypit: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png ja .pdf.
Max -tiedoston koko: 10 Mt