Laitos: LED DOT -matriisinäyttömarkkinat kasvoivat 23,1% kolmannella vuosineljänneksellä, ylläpitämällä elpymistä
Markkinatutkimusyrityksen Omdian mukaan suoran View LED-näytöiden globaalit lähetykset ovat lisääntyneet 23,1% kuukaudessa ja 18,5% edellisvuodesta, mikä merkitsee elpymisen kolmannen peräkkäisen vuosineljänneksen.Inflaatio on kuitenkin estänyt tulojen kasvua, alan kokonaistulot kasvavat kuukaudessa 13,9% ja vain 7,7% edellisvuodesta.Analyytikot sanovat, että inflaatiopaineet ovat vaikuttaneet asiakkaisiin ja järjestelmäintegraattoreihin vähentäen heidän samanlaisten edullisten tuotteiden valintaa tai vaarantaa resoluutiota ja muita näkökohtia.
Tilastot osoittavat, että tuotteet, joiden pikseliväli oli 2 mm tai vähemmän, saavuttivat vain 18% vuoden 2023 kolmannella vuosineljänneksellä, kun taas näytöt, joiden etäisyys oli 2–4,99 mm, kasvuvauhti oli 29%.
Erilaisten alueiden tarkasteltaessa Kiinan markkinat palautuivat kolmannella vuosineljänneksellä, ja kasvu oli 23,6% ja kuukauden kasvun kuukausi 23,4%;Inflaatio on vaikuttanut suuresti Eurooppaan, ja lähetykset vähenevät 2,1% kuukaudessa;Pohjois-Amerikka on suhteellisen vakaa, ja sen kasvu on 15,7%.
Teknologisten suuntausten kannalta COB -LED: ää käyttävien tuotteiden myynti kasvaa edelleen pääasiassa Kiinan OEM -tuotemerkkitekniikan ja tuotantokapasiteetin parantamisen vuoksi.SMD -tekniikkaan verrattuna COB: lla on etuja näytön yhdenmukaisuudessa, kestävyydessä ja virrankulutuksessa ja lämmöntuotannossa.OMDIA: n raportin mukaan COB-teknologiatuotteiden kasvunopeus vuosi edellisvuodesta kolmannella vuosineljänneksellä oli 31,2%, mikä ylitti huomattavasti SMD-teknologiatuotteiden kasvun.
Lisäksi integroitu (AIO DVLED) suuri näyttö monopolisoi 110 tuuman koon, mikä antaa sille etuna.Tämän tyyppisen tuotteen kasvuvauhti oli 57,4% kolmannella vuosineljänneksellä.Tulevaisuudessa, kun tällaisten tuotteiden hintakilpailu kasvaa, he kilpailevat suoraan LCD: ien kanssa ja kilpailevat yritys- ja kokoushuonemarkkinoilla.